Opiskelijalle

Taavetin lukiossa meistä opiskelijoista pidetään hyvää huolta. Pienehkön opiskelijamäärän ansiosta kaikki tuntevat toisensa, eikä ketään jätetä huomiotta. Ryhmänohjaajamme seuraavat aktiivisesti koulunkäyntiämme, ja avustavat tarvittaessa. Opiskelumotivaatio pysyy kokeneiden opettajien ansiosta erinomaisesti yllä. Tämä näkyy tietysti myös ylioppilaskirjoitusten tuloksissa – olemme jatkuvasti Etelä-Karjalan parhaimpien lukioiden joukossa, ja pärjäämme myös koko Suomen mittakaavassa mallikkaasti!

Vuoden 2020 junioriopiskelijoita.

Käytössämme on tila koulukeskuksen vanhan asuntosiiven yläkerrasta, jossa meillä on mahdollisuus viettää niin välitunnit kuin hyppytunnitkin yhdessä muiden kanssa. Innokkaimmat opiskelijat ovat tuoneet yhteiseen käyttöön niin sohvia, pelikonsoleita kuin jääkaappejakin, joten viihtyisyydestä ei ainakaan ole pulaa! Joka-aamuiset kahvit tarjoaa oppilaskunta!

Roope ja Joel työn touhussa 2020.